Tuesday, September 7, 2010

I'm a pussy !

Setelah berapa lama biarkan blog tergantung tanpa sebarang khabar baru, at last aku sentuh jugak blog ini. Bukan taknak update pape, just that laptop yang lagi satu tu, banyak keyboard yang rosak. So nak type pun susah. Pakai laptop Along baru boleh. Herm.


First and foremost, aku sihat alhamdulillah. Just sekarang ni, banyak masalah hidup yang betul-betul bagi pressure yang paling besar dalam sejarah hidup aku. Masalah studies, love life, and family, semua trouble. Nasib baik dengan friends takde masalah. If not, I would have killed myself, And honestly, bukan aku takde terpikir langsung pasal suicide. Astaghfirulla'adzim....


Everytime nak cakap, bila lah life aku akan totally happy, jadi rasa macam tak bersyukur pulak. I have everything in the world anyone could ever wished for, but still, I'm complaining and wanting more. Memang tak bersyukur. Aku sedar, aku makin jauh dengan Tuhan. Mungkin itu pasal bala menimpa aku tak sudah-sudah. Sekarang aku dalam proses hendak kembali ke pangkal jalan. Bak kata counselor aku, selesaikan masalah satu persatu. Bermula dengan Tuhan and parents. InsyaAllah...yang lain akan terselesai juga. Herm...bulan puasa tahun ni. Aku ada merungut kenapa tak rasa macam bulan puasa seperti tahun yang sudah ? Herm...stop complaining Phye !





ngeng.

No comments:

Post a Comment