Saturday, July 31, 2010

Adik ? Malu aku.

My sisters were right. I should have listened to them. No matter how I love you, no matter how I backed you up, you will still be you.


Batak lelaki !


Yes I said it. So what ? It's true. Kau sanggup membelakangkan aku sebab lelaki. Kau sanggup lari rumah tinggalkan keluarga kau sebab butuh kebebasan ingin bersama lelaki. Aku bukan nak mengungkit. Tapi hanya aku yang masih percaya dan bantu kau bila orang sekeliling buang kau. Ehh tak. Kau yang membuatkan diri kau dibuang. Bodohnya aku. Macam ini kau buat kat aku ? Sampai mati aku simpan taik kau ni ! Takpe. Mungkin ini balasan aku sebab pernah ambil teman lelaki kau dulu. Okay aku terima. Tapi lepas ni, jangan cari aku lagi. Kau pergi lah mengadu minta tolong pada mana-mana kakak yang masih mahu bantu kau setelah apa yang kau buat. Jangan bagi aku sejuta alasan. Jijik aku nak dengar. Sumpah aku menyampah dengan kau. Doa aku supaya tak perlu tengok muka kau raya tahun ni, adik !




ngeng.

No comments:

Post a Comment