Sunday, July 18, 2010

Cemburu itu bermakna aku lagi bagus !

peace lahh.



*diam jap. pastu gelak besar !



Babe...kain tak cukup benang tak bermakna hati taik babeeee ! Tetek aku terjojol tak bagi kau hak gelar orang bohsia babeee! Aku gelak jep tengok kau nak mengamuk cam orang takde akal padahal kau kenal aku pun tak. Sedih. Sumpah aku suka kau dulu. Bila dia cerita pasal kau, aku yang syok dengar. Bila tengok gambar kau, aku yang cair melihat ! Sumpah aku adore kau dulu. Kau putih, muka mix cina, sangat sweet. Tapi hati busuk babeee ! Mulut macam gampang. Kenapa babeee ? Kau kenal aku ke siak ? Takpe. Aku paham. Kau budak lagi. Perjalanan masih jauh. Kau dah kenal dunia, agak-agak nak tarik balik apa kau cakap, silakan. Thanks lah. Buat aku gelak besar hari ni. Aku suka orang buat aku gelak. =)))




p/s: Aku seksi tak bermakna kau lagi hebat dari aku.






ngeng.

No comments:

Post a Comment