Tuesday, April 5, 2011

they say i've gone mad...





Danial Nazreen Anuar. Aku baca komen kau kat chatbox, buat aku rasa tertampar. Kau tau aku lemah kat mana kan. Dulu aku tinggalkan kau pun sbb Apa. Tapi thanks kau tak benci aku. Sorry aku buat kau mcm tu dulu. Aku pernah ckp kat kau, semua orang pun tahu, dengan siapa pun aku, endingnya aku mesti dgn Apa balik. Sekarang dah tak mcm tu. Kalau lah blh mcm tu lagi...hmm..aku taknak buat Apa sakit lg dah. Banyak kali aku amek buang dia. Apa bukan bola yg boleh ditendang tarik. Thanks btw...dengan 3 ayat simple kau tu, buat aku rasa tersedar sikit. Aku dah tak kuat mcm dulu lg cakk.. ramai tanya aku mana Phye yang hardcore dulu.



Honestly, I also dont know where the hell is that bitch now.



Aku proud dgn kau. Masalah tak habis2 timbul dalam life kau. Bala sebesar mana yg tak pernah timpa kau ? But you never give up fighting. You always bounce back. Even kdg2 kau rasa down, but you will always find a way to move on. How I wish I have the strength like yours. Keep being strong yea cakk. Its the only thing I know about you and I'm so proud with it. And thanks for being there when I need you.






ngeng.

No comments:

Post a Comment