Thursday, June 2, 2011

adinda the gaga,

I think this kiddo over here tak perlu introduction dah kot. Kalau tahap famous dia dah saing-saing dgn si Bieber tu, tgk gmbr je orang dah tahu siapa lah kann. Kalau Bieber tibe2 ade sebut nama budak ni kat Tweeter, aku pun tk terkejut. Sampai Metro Harian and MHI pun dok dgr berita sal dia (dr kat fb aku dok ckp camni...ade unsur2 jealous ni..keh keh keh ) ... This kiddo over here definitely dah gegarkan satu Malaysia ni dgn statement berani mati dia. Rasanya korang pun dah tau kot apa statemen yg dimksdkan tu. Mmg sgt provokatif, kalah Lady Gaga. Aku taknak comment pasal apa yg dia dah buat in the past, aku just nak comment pasal her brave confession to the public. Reminds me of August last year. Sebab blog, kicau-bilau jadinya. Trust me, I know. My cousin and I almost caused 2 families to torn apart because of what we posted in our blog. I was so stupid back then, like this AdindaEvans kid. *sigh



I mean come on. Skrg dunia siber. Semua info laju je orang dapat. Nak delete permanently the memory pun tkkan sempat. Kau post something yg provokatif, kau pegi dapur buat air 2 minit, pegi kat lappy balik, tau2 dah 1000 orang like/hentam post kau. Especially bloggers, stalkers and etc. Dorang dapat bahan lagi laju dari Metro Harian. Tk payah tggu baba campak paper depan umah pagi2, kau online je, search google pape pun komfem ada. Haih... sometimes, sampai cerita dalam selimut pun orang blh tahu.



I wont judge apa budak ni buat in her past. Kau nak main dgn bf kau ke, nak jadi hotsetap ke ape, I dont give a shit. But when you tell the whole world something that you should just keep it to yourself, nak2 kalo bnd tu smthg yg provokatif, you just have to face the consequences of your action lah. If orang kutuk kau ke ape, terima jelah dah tu yg kau mintak...kalo tak, knp kau berani2 nak post camtu kan ? If orang nasihatkan, dengar. Tu maknanya dorang ambil berat n kesian kat kau. You cannot expect the whole world to be symphatized on you. Biasalah mesti akan ada orang kutuk punya. Kalau dunia ni baik je, tkkan ada undang2, tkkan ada politik, tkkn ade penjara. It's the yin yang of life. Ada baik, ada jahat. And my advise, you should just lay low je skrg ni. Your feedback at your latest post lagi buat orang terasa mengundang nak condemn kau. Kau dah buat statement paling bodoh kat dunia, what makes you think people will accept whatever you have to say after this ?



AdindaEvans, you are still damn young. When I was fourteen, I was busy hanging out with my friends and I dont even know whats the meaning of sex at that time. Cherish your pre teens life. Pergi lah gosip2 dgn budak2 ppuan, minat Justin Bieber ke ape... Sex and adults stuff ni are still too 18sxxxx for you.






Seriously, aku pun taktau what the hell am I doing posting up pasal budak ni. Nampak sgt dah kering idea tktau nak post ape kat blog. Damn.










ngeng.

2 comments:

  1. serius kesian dekat budk nie.nak tolong pon xbole dy mcm keras kepala jew.so doa jew lah yang mampu supaya dy berubah

    ReplyDelete