Sunday, July 10, 2011

sometimes, commitments are just too much for me.



He texted me "Awk dah lain skrg :( " and tweeted "bagaikan ada rahsia di sebalik kelakuan mu" ... haih baru beberapa hari aku busy kerja siang malam, dah bising. Aku busy sangat2. Kejap2 terkejar sana sini. Kawan aku Sora msg pun aku tk dpt nak reply. Bestfriend aku Diane dah sampai Malaysia 3 hari pun aku tk jumpa2 lagi. Harry Potter dah kuar nak dekat seminggu pun aku tk pegi tgk lg. Bukan aku sengaja. The thing is, bila ada masa free dalam kesibukan aku kebelakangan ni, aku nak pamper diri jugak. Aku jenis yang kalau tgh tgk tv ke, makan ke, online ke, kalau orang msg, mmg aku tk layan. Cam aku lebih suka menyendiri. Herm sorry lah if aku mengabaikan boyfriend sendiri. But sometimes, girls just wanna have time of their own. I believe guys are too.





Lately, I miss being single. I miss loving my ownself.






ngeng.

2 comments: