Sunday, April 12, 2009

Gigiku tidak bergosok malam ini dan pagi esok.

Okay. Don't get disgust by the title people. Apa yang suruh buat title macam tue. Huhu.Gilak itu orang.

Well yesterday as I got back to Nilai, mase tengah unpack my stuff, I realise I left my toohbrush back at home. Haish. Menyesal bawak balek toiletrist. I have two toothbrushes but I left them both kat rumah. So, technically, I have no toothbrush! Nak pergi kedai beli dah tutup. Curfew kat sini around 10 dah kena clear sume. Then, I was thinking, utk menjimatkan gak my money, I asked Apa wether he has an extra toothbrush or not. And since I'm seeing him today, nak dia bawak lah.

I told him about this and tu yang dia cakap.. "sedih. Tulis dalam blog okay sayang? Buat tajuk, "gigiku tida bergosok malam ini dan pagi esok" haha"...Jahat dia tue. Herm. But no worries people. My roommate somehow happens to have a listerine. So dah mintak sikit. Takde toothbrush takpe. I kumur kumur dgn listerine jer. Huhu. So my breath is not busuk pon. And my teeth are amazingly clean. Hehe.

p/s: Kau tak kiss aku nanti siap kau. Hehe.

ngeng.

No comments:

Post a Comment