Saturday, February 27, 2010

Shut up and let me go.

Aku bukan jenis yang suka buka pekung di dada. Jangan salah tafsir isi hati aku. Capek! Dengan hentaman orang yang tak sudah sudah. Aku cuti ni nak berehat dengan tenang setelah pelbagai taufan melanda sebelum ini. Tapi kenapa ke mana aku pergi pun semua nya sama? Bukan kah sepatutnya rumah ku syurga ku? Ada hikmah kenapa aku kena amek shortsem. Tuhan masih sayang aku rupanya.



Kalau terasa, maaf lah. Niat di hati bukan nak mengguris. Setiap orang ada perasaan. Begitu juga aku. Walaupun aku kau anggap masih kecil dan mentah, tapi hati aku sudah cukup matang untuk terasa sakit yang secebis.



Macam macam aku buat bila depress. Itu yang aku mula berasap dan macam macam lagi. Tolong lah aku taknak jadi macam Sylvia Plath. Berhenti hentam aku. Biarkan aku dengan hidup aku. Aku tak ganggu hidup orang. Jangan ganggu hidup aku.





ngeng.

No comments:

Post a Comment