Monday, June 14, 2010

Dua kaki tetap di tanah.

Bila aku kata kau jual ikan, taknak percaya.
Bila aku kata prinsip kau songsang, taknak percaya.
Bila aku kata kau takkan kemana, taknak percaya.


*sigh


Kasihan. Bila diri diterima sangkanya disayangi.
Bodoh. Bila tipu diri si dia mungkin mampu untuk menyayangi.
Lawak. Bila diri hanya digunakan sebagai peneman dikala sepi.



Hanya yang terbaik mampu menangi yang terbaik. Dimana ranking kau yeah ?



Kau ni bodoh. Nak dengan dia tapi tak reti nak ambil hati yang sekeliling. Sama bodoh dengan yang kau panggil "spoilbratt". Korang dari rahim yang sama ehh ? "Asalkan kau dengan aku, dah cukup" Ehh desperatenya kau ? Bangga ehh dapat pegang trofi ? HAHAHA. Apa kau fikir itu sudah cukup ? Ternyata kau belum dewasa.





p/s: Badak tak boleh terbang. Sebab tu dia sentiasa berpijak di bumi yang nyata. Tak mimpi berterbangan di udara pada siang hari. Itu beza aku dan kau.







ngeng.

No comments:

Post a Comment