Thursday, June 10, 2010

Lone ranger sekarang.

Semalam Wan call aku. Angkat-angkat terus cakap


"Phye...nak awek ! "



Haha. Ape kau ingat aku agent mencari jodoh ke ? Untuk aku sendiri pun tak bertemu jodoh lagi...apatah lagi untuk kau.


Ya Wan, aku paham sangat situation kau. Rasa lonely sangat. Kawan-kawan sentiasa ada. Tapi tak sama kalau ada yang tersayang. Rasa macam ada yang kosong, yang tak lengkap dalam hidup ni. Yang lama nak dilupakan. Nak pandang ke depan, bina memori baru. Tapi teman nak sama-sama tu takde. Haih....


Dulu, selalu sangat aku cakap, kalau putus dengan yang sekarang ni, aku nak single jap. Nak masa untuk diri sendiri. Nak fokus kat life sendiri, nak rehat jap dari komitment. Taknak pening-pening kepala lagi dah. Tapi nyata...aku tak boleh. Bajet macam boleh hidup sendiri tak berteman. Buat apa nak ada kekasih kalau dah happy dengan kawan-kawan and family kan ? Tak. Bahagia ada yang tercinta lain dengan bahagia bersama kawan-kawan and family. Aku seolah hilang tempat bermanja, hilang tempat mengadu, hilang tempat nak mengada-ngada.


Takpelah. Mungkin ya aku belum bersedia nak ada yang baru. Belum bersedia nak ada komitment baru.




ngeng.

No comments:

Post a Comment