Monday, December 7, 2009

Kau lelaki ke?

I don't understand why. It has become clear now. You feel inferior of me.
You won't let me go far. Always want me in your sight. Can never let me go far.
I'll never let you bring me down.


Kalau kau merasakan kelakian kau tercabar dgn kemajuan aku, kau bukan lelaki!
Kau pengecut! Kau tak bisa melihat kejayaan aku lebih dari kau.
Kau sekat aku. Kau sekat kejayaan aku. Kau tercabar dgn aku.
KENAPA?


Kau teman aku. Tapi lagak kau macam lawan aku!
Kau kekasih aku. Tapi cemburu kau macam musuh aku!
Kau kepercayaan aku. Tapi gaya kau macam penikam aku!
Tolonglah. Kalau kau rasa kau tak boleh nak sokong aku, tak boleh tak kacau bilau kan hidop aku tiap kali exam, tolong blah dr hidup aku!! Aku tak perlukan orang macam kau.
Pantang tgk aku lebih sikit dari kau tapi sendiri tak ade usaha nak lebihkan diri.
Jangan mengaku kau lelaki kalau kau takot kalah dgn aku!
Aku perempuan sikit pon tak tunduk pada ego kau!
Kau nak jatuhkan aku? Nyah kau dr hidop aku.
Aku tak perlukan orang macam kau!
Azfar Zahin anak Amzah. Selalu nak cara mudah. Berubahlah. Aku bukan boneka yang kau gerakkan sendiri untuk sujud pada kemahuan dan ego kau. Dengan aku, kau boleh pusing belakang dan jalan kalau mcm itu cara yg kau mahu. Pergilah berlari pada ibu kau dan mengadu. Aku tak peduli lagi dgn baran kau. Aku hanya akan kata GOODBYE!!!




HAHA.



ngeng.

1 comment: