Sunday, March 15, 2009

Bagai lembu ditarik hidung nya.

Tahu tak rupa lembu or kerbau yang kena pakai subang kat hidung die yang besar tue? I can't remember the simpulan bahasa for it tapi I know memang ade satu tue yang portrays the lembu with subang kat hidung. Meaning of that simpulan bahasa is bile the tuan tarek subang tu, baru lah itu lembu nak jalan. Kire macam, kalau tak disuruh, takkan jalan lahh kerja.

Well, let me tell you something, I hate this kind of person!!! Dah perli, dah sound, dah bg hint, tak paham paham gakk!! Benda dah cakap awal awal, dah pesan. Tapi tak jalan jalan gakk. Bile something happen baru nak jalan. Baru terkedek kedek nak buat. Pastu bile bising, kena leter, put all the blame on me. Cakap I don't understand you, cakap tak penah nak ikot ape die suruh. WHAT THE HELL lahh weh??? Benda aku dah warning awal awal. Tapi tangguh lah. Pastu gie backing orang laen!! Bile bnd jadi laen, aku bising, cakap aku bodoh bodohkan plak. Apehal??
It's like I'm stuck tahu?? Either way pon, aku yang kena balek. I'm freaking tired macam nie. Kenape tak boleh nak jalan TANPA diberitahu?? Susah sangat ker?? Is it too much that I'm asking for?? Bukan aku suruh gie bunuh orang pon. I think I've given you the easiest task a man can ever do. Tu pon susah nak jalan ker?? Tak paham.


p/s: This is what I learn in Linguistic. Men and women can never understand each other. They have different style of language and communication that can never get along. May God have mercy on us.



ngeng.

No comments:

Post a Comment