Wednesday, March 2, 2011

i am no gold digger.



Nissan Fairlady Z lalu depan. Lelaki handsome muka stock Pak Arab duduk memandu di driver seat... * fuhh smartnya kereta. Kalau lah aku ada, kan best.

BMW X6 masuk parking kereta, seorang lelaki kacak irasnya seperti Aaron Aziz keluar dari kereta... * OMG ! Dia drive dreamcar aku !!!!

Seorang jejaka manis, comelnye ada lesung pipit di pipi, putih melepak macam Chinese look sikit belanja makan satu table 10 orang kat Victoria Station... * Mak aih masyuk nya dia ni...keje ape lah kann..

Seorang kawan lelaki yang masih single guna BB Torch latest edition... * Masyuk ea kau kawan ?




Yea dorang hebat-hebat. Banyak harta, duit bukan masalah bagi mereka. Tak kesah la duit mak bapak atau hasil usaha sendiri. Nak pergi mana, cakap sahaja. Ongkos nya, enggak perlu risau. Ditanggung beres !!!

* pfft ...




Sikit pun tak terlintas di hati aku nak usha mana-mana diantara mereka. Cukup sekadar mengagumi. Meskipun jika mereka yang menginginkan aku, layanan aku biasa saja jika hati tak ada. Aku bukan perempuan mata duitan. Apetah lagi pisau cukur. Yang aku nak, kebahagiaan. Bukan kekayaan. Harta tak boleh beli aku.


Kau beri aku bahagia, Bill Gates beri aku istana. Aku tetap pilih kau.





Ini bukan ayat manis. Ini aku.







ngeng.

2 comments:

  1. kau ni sebenarnya aku tengok,dah gila!sakit ke?pegilah check sikit mental tu.harini obses dgn dia ni.esok dia ni.lusa bapak sendiri!

    ReplyDelete
  2. hahaha. aku dgn sape pun ape susah kat kau ? kau sapa pun aku tak kenal. gi mam lah hidup aku dgn sape2 pun. bukan dgn kau pun kann ? kau nak sgt, gi lah memantat dgn bapak sndri. kau yg gila ckp org.

    ReplyDelete