Wednesday, March 9, 2011

i hate you.



Aku dah cuba faham kau. Dengar setiap kata kau. Ikotkan sahaja cara kau. Diamkan diri kalau kau tak menghubungi. Jaga bahasa agar tak tersalah kata. Pujuk kan hati elak meroyan. Berubah diri agar disenangi. Cuba berbaik seperti mula mula perkenalan.


APA LAGI YANG KAU NAK ?????



Kalau kau perasan, kebelakangan ni kau asyik naik suara kat aku. Apa aku cakap semua salah. Apa aku buat semua tak betul. Ada je nanti kena marah. Volume tu kalau tak hampir ke maximum, tak sah. Aku dah pesan kan, jangan didik aku dengan cara yang kau taknak aku jadi. Aku bukan malaikat. Jangan lah pijak-pijak kepala aku ni. Bodoh cane pun aku, lembap mane pun, lurus bendul mcm tiang skali pun, tak bagi kau hak nak pijak-pijak main bola sepak atas kepala aku ! Apehal seyh kau sikit-sikit nak sempit hati dgn aku padahal aku takde buat apa-apa pun. Dahla. Lepaskan saja aku kalau kau nak buat aku mcm taik. Banyak sangat dah taik aku makan ni. Tau penat tak ? Aku tak cakap aku yang baik, kau yang jahat, TAK ! Tapi yang ini, mmg kau salah. Aku pun ada MATA, TELINGA, HATI DAN PERASAAN. Kau boleh tolong perasan tak pasal orang lain jugak ? Kalau ada masalah, buat mcm orang ada masalah. Jangan tunjuk lagak macam kau hebat sgt tapi belakang-belakang aku jadi punching bag kau. Boleh tolong perasan tak ? Perasan sikit je...sikitttt je..tak byk pun. Boleh ea ?



Ohh lupa ! Kau takde perasaan, cane kau nak perasan. Kannnn ?



Jangan sampai hormat aku kat kau hilang. Aptb.





ngeng.

No comments:

Post a Comment