Wednesday, March 2, 2011

once upon a time, i was falling in love.


I don't know why I love you so much. I tried to walk away. I tried to look for other options. Options that doesn't involve you. But I can't. I tried, hard enough. I don't know why is it so hard for me to just....to just... damn lahh.


Kau jadikan gambar kau tidak lagi di wallpaper handphone aku sebagai isu. Kalau aku nak curang atau jaga market sekali pun, sekurang-kurangnya aku akan letak gambar aku kat wallpaper phone. Aku takkan biarkan kosong. Aku takut sebenarnya. Hari-hari pandang akan buat kita makin rindu bila berjauhan. Jujur aku cakap, I'm scared to love you that much anymore. Aku takut sakit lagi. Ini langkah berjaga-jaga aku. Sebab kau tak boleh nak berikan satu-satunya permintaan aku, ini cara aku untuk prepare for anything worse yang mungkin bakalan jadi lagi. But that doesn't mean I love you less now.



Aku masih sayang kau seperti dulu.





ngeng.

No comments:

Post a Comment