Tuesday, October 13, 2009

Kakak aku turun padang!! :))


Aduhaii. Time-time tengah sengkek ni lah dan dan kakak aku nak turun K.L. Speedzone lagi. Kakak aku yang mana? Yang bootylicious cam aku tu lah. Beyonce Knowles!!! HAHA.

Ingat selalu ke diva cam dia nak turun Malaysia??

24th Speedzone, 25th Beyonce punya konsert!! Macam kimak lah!

If aku tau end of this year banyak event, aku saving awal-awal tau??!!

Ni yang aku nak cari Dato' ni. Anak Dato' pon jadila.

Boleh payung aku papehal. Cett!



Ada sesiapa yang anak Dato tak dikalangan pembaca blog aku ni? Kalau ada, hit me back keh?? Then we talk2!! HAHA. :))




ngeng.

2 comments:

  1. butoh..
    kakak kau?
    nie ex aku kot ahahahaa

    ReplyDelete
  2. haha. kire dulu kau bakal abg ipar aku la en?
    nsb bek lah dah takk!! HAHA

    ReplyDelete