Tuesday, October 6, 2009

Too blurr.

Disebabkan macam banyak sgt aku nak tulis kat blog ni, pasal UIA, pasal family, pasal Melaka, pasal cinta, pasal semua semua lah, aku jadi cam tak tahu nak tulis ape lgsg dah! HAHA.

Meh aku tulis dulu ape yang ada dalam benak otak aku ni.

So, I just got home. Tadi before sampai gi dinner kat Santai with Apa, Umi, Along and Zafran. It was the first time Apa actually sat down satu meja with my mom. Before ni just salam-salam jumpa depan umah je. He behaved very well. Makan tak terbunyi lgsg pinggan tu!!! HAHA. Okeh boleh bawak gi majlis. HAHA. Then, my mom told me yang K.tika, Along's maid yang just got fired tu, bukan shj curi baju2 and underwares Along. But also my brown halter top!!! (is that how you spell it?? ntah.) FUCKER!!!

Nasib baek la minah indon tu dah blah. Kalau aku sempat ada, mmg mati lah. Macam cibai. I really don't understand maids nowadays! Bila tuan dia dera, sibuk dok mintak simpati kat orang sampai kat paper 2 3 page sal dia saje. Tapi bila dapat tuan yang bapak punya baik, treat kau cam kau a part of the family, makan semeja, keluar bersama, kau boleh buat taik plak? WAHH kau! Si jaguh yang handal! Makin menyampah plak aku. And disebabkan minah indon tu jugakla, aku kena jadi maid sepenuh masa holiday ni! Tensi tensi tensi!


p/s: Badan lemau. :((


ngeng.

No comments:

Post a Comment