Tuesday, October 13, 2009

Kau.Tolong lah terasa! Ye kau lah!

Kimak lah kau!! Bodoh nye orang!
Kau pikir kau sape? Kau pikir kau market sgt aku heran lah??
Memang tak lah! Kau salah orang lah bangang!
Kau pikir aku tatau ape kau buat?
Kau pikir aku tatau ke? Ehh aku tanya kau ni!! JAWAB LAH BODOH!
Aku tak batak kau lah. Sumpah aku tak batak kau.
Kau datang dan pergi dari hidup aku pon aku tak heran.
Aku boleh cari seribu orang lagi bagos dari kau!
Sumpah aku tak perlukan kawan macam kau.


Kawan??? HAHAHA. Aku nak gelak jap. Kau kawan ke? HAHA.
Takpe. Kau gunakan aku untuk kebaikan kau.
Aku banyak tolong kau tp diam-diam kau makan aku.
Aku tau lah badan aku sedap untuk dimakan.
Simpan sebulan pon takkan habis-habis lemak dan daging2 aku ni!
Tapi sampai hati kau kan? Aku bukan nak mengungkit. Tapi kau sendiri sedarlah.
Kau bising, kau mengadu, kau merengek kat aku bile ada orang ni buat kau macam tu.
Tapi kau buat kat aku!! Apa jenis manusia kau ni?
Aku senang percaya orang yang aku rapat.
Tapi kau bunuh kepercayaan aku. Kau tahu aku akan percaya kau.
So kau sewenang-wenangnya gunakan kepercayaan aku bg kat kau.
Kau pikir aku tak terasa ke weh?
Aku sedar lah apa kau buat ni. Tapi aku diam je.
Aku diam pikirkan kau kawan aku. Aku diam pikirkan apa yang kita dah buat sama2.
Aku pejamkan mata, buat-buat tak nampak even dah terang2 kau mmg setan!!


Takpela. Mungkin aku banyak kekurangan sampai kau buat macam tu kat aku.
Fine. Lepas ni, apa nak jadi, jadilah.
Kau rindu aku, kau perlu aku, kau nak aku, kau cari aku.
Aku tak kemana2. Kau tahu mana nak cari aku.


Readers. Nak tahu sape and apa yang orang ni buat sampai aku mencarut2 cam orang mati akal? Takpelah. Aku malas nak memburukkan orang.
Tu bukan cara aku. My mama taught me better than that.
Aku just luahkan apa yang aku rasa skrg sbb aku baru sedar kebodohan aku selama ni. Haish..phye phye. Aku sedih skrg. Aku patut back off lama dulu.
Bila kau mengadu kat aku pasal dia.
But now it's too late.


FCUK!!


p/s: Yela. Kau lah! Habis siapa?? Tolonglah terasa ini kau.



ngeng.

4 comments:

  1. tue lah.
    dulu aku cakap kau tanak dengar.
    kau belakngkan aku balik.
    skg tengok.

    ReplyDelete
  2. chill phye..
    comel phye carot.. hahaha;)
    chill k

    ReplyDelete