Wednesday, October 7, 2009

Selamat pagi Khamis :))

I woke up at exactly 7a.m today. Slept around 1 yesterday. Bangun2 bawak si kecik jalan-jalan kat depan, then bg dia makan, mandikan, nyanyikan lagu anak itik tokwi untuk dia tido and now dia baru je tido! Alhamdulillah..yess! Tido gak si kecik tu. Lepas ni nak kena kemas rumah pulak. Bapak bersepah gile!

Okeh aku mmg babysitter terhebat sekarang!

Petang ni pegi Lumut. Shit! Nak pergi wedding my friend punya sis but then kena pegi Lumut pulak.



Bosan tahap ciban. Sorang pon takde msg aku lg ni haa. Takpe aku tunggu. Pagi sangat lgpon en. Sure sumorang pon tak bangun lg. Aku je semangat bangun pagi2.



But then kan, if bangun pagi, terasa cam lama lah sehari tu. Kalau tido pagi, bangun malam, rasa cam sekejap je masa sehari tu. Bangun pagi2 bukak pintu rezeki masuk. Mudahan murah rezeki aku. Amin.


P/s: Rinduu ouh..!! Euw. HAHA.


ngeng.

No comments:

Post a Comment