Tuesday, January 26, 2010

I am not "Mando Daio".

I am not "Mando Daio". Don't treat me as if I am. I don't give a shit about anything anymore. Honesty is all I want. You and I..we are not friends. We are not enemies. We are nothing.


Kau boleh jadi jaguh perawan yang handal, aku tak kesah. Kiri kanan depan belakang keliling pinggang siang malam kau nak berpojen dengan awek awek yang kau anggap mudah untuk kau dapat sumpah aku tak ambil pusing lagi. Aku tak peduli. You are the least of my problems. Tapi kalau kau anggap aku antara awek awek sekalian, kau salah. Aku dan kau tiada apa ikatan. Jangan layan aku macam kita ada apa apa.


Dengan "Mando Daio" kau boleh tipu cakap kau dengan family tak boleh contact padahal terang terangan kau dengan aku sedang bermanja beramah mesra beromen romen. Aku boleh jadi teman subahat kau. Tapi kalau kau jadikan aku macam "Mando Daio", jangan kau pikir aku takkan tahu. Sebab aku tak bodoh macam "Mando Daio" kau. Aku Nancy Drew kau yang dulu kau tinggalkan cause you are just a stupid idiot who can't keep up with me. Tapi takpe. Sebab kau buat aku rasa disayangi, aku pejam sebelah mata. Tapi dalam diam, aku sedang memerhatikan dengan dua dua belah mata.


"Mando Daio"...kesian aku tengok kau. Takpe. Kalau kau rasa worth it, stay jelah. Kalau kau rasa ak, baek kau blahh je. Kalau bukan sebab aku terikat, dah lama aku angkat kaki pergi membawa diri jauh jauh.



ngeng.

No comments:

Post a Comment