Saturday, January 2, 2010

Why I'm their best daughter.

Contoh anak terbaik meluang masa bersama ibu bapa (buwek!!)



Poyo poyo je aku ni. Padahal malas nak layan haa. HAHA
Gaya seorang ayah yang konon pro. HAHA.
Umi ni pon bukan betol ni. Konon tau nak mancing. Haha.
Jaring ni umi beli cantik catik utk letak ikan bila dapat. Atlast tangkap angin jela. HAha.








Aku sampai umah je hari Jumaat tu, umi and ayah ajak aku pegi mancing kat Semenyih. Apa mimpi tiba2 nak gi fishing pon tatau lah. Dah lah aku tgh penat gila babi. Tapi dah umi ayah ajak enn. Walaupun berat hati, tapi aku pergi jugak nak amek hati dorang. Yelaa..kalau kawan or boyfriend ajak kuar laju je pegi. Tapi dgn umi ayah malas plak. Adeh. Dah lah aku mmg tak suka mancing haa. Masa kecik kecik dulu boleh laa. Best je enn mancing dapat ikan. Dah makin besar ni makin takde ikan yang aku dapat. Heran aku. Takpelah. Maybe aku lg hot mase kecik kecik dulu kot. Tu yang dah sanggop je mati utk aku. HAHA!! Tapi tak dapat pon ikan!! HAHA. Kitorang pegi kejap je dalam sejam stengah. Tapi umi kata next week nak pegi mancing lagi. Tapi kat tempat lain. Ohh tidak!!
ngeng.

No comments:

Post a Comment