Wednesday, January 26, 2011

please don't linger around anymore,



I don't know why, this past few days, I keep thinking about him. The other one. The old one. Of the good and bad things. I don't know wether this is me missing him or this is me just thinking about him. What's the difference ? Herm.. Before I proceed, may I say to whom it may concern... sayang, if you're reading this, please don't be offended. I'm over him, just that suddenly I feel like blogging about him. And I promise you, this post means nothing at all. I have love you now, and only you, no one else.
Jangan terase yea org tua ? Saya sayang awak je tau.







27 Jan 2011, 2.10 a.m


" Aku dihantui dgn ap yg kau bwt. Lynan gampang kau yg bwt aku mcm anjing, kecurangan kau. Evn aku baek dgn yana skrg, aku ttp akn tringat ap kau bwt stiap kali pndg die. Seteruk2 aku, tkpnh skali pn aku curang kt kau. Aku tkdendam dgn kau tp smpi mati aku akn egt. "




27 Jan 2011, 2.37 a.m


" Aku tgh dgr lgu yakinlah aku menjemputmu. Hmm..kau tetap cinta mati aku pa..kau tetap yg trbaik. Satu bnd aku tkkn lupakan spnjg couple dgn kau..mata kau setiap kali sbelum tido ms same2 dulu..cr kau pndg...aku nmpk kau nk ckp yg kau sayang aku sgt smpi mati..thanks 4 evrythg pa..sbb pnh sayang aku sgt2. Mgkin tkkn ad org yg blh sayang aku mcm kau sayang aku.. Ampunkan segala salah silap dan lynan gampang aku kt kau selama ni. Aku rindu sgt nak pgl kau boo..smpi mati aku tkkn lupakn kau..true love aku. Jaga diri azfar..aisetilefyu. "




Those are the texts I gave him last night. Dan itu..adalah message terakhir aku untuk kau...kerna aku dah lepaskan segalanya. Segala kenangan dan segala kehadiran kau dalam hidup aku. Walaupun sekilas, aku lepaskan semuanya. Aku teruskan perjalanan hidup aku dengan orang baru yg hadir menemani aku. Biarpun bukan aku yg terpenting dalam hidup si dia, tapi aku redha kalau ini balasanNya untuk aku. Aku ampunkan dosa kau pada aku..dan aku pohon kemaafan kau juga. Moga suatu hari nnt, kita boleh bertentang mata tanpa punya apa perasaan dan mampu tersenyum tanda hormat. Jaga diri.







ngeng.

No comments:

Post a Comment