Tuesday, January 11, 2011

my type

I'm a simple girl. I never ask too much in anything. Do you want to know what makes me fall for a guy ? If that guy has all these 4 characteristics....



1- Tak keding ! Sebab aku suke peluk and dipeluk. Nak berpeluk dengan orang keding bapaklah rase cam peluk kayu je... turn off !!

2- Ada kereta ! Tak kesah la kereta apa pun..kancil skalipun aku terima je asal boleh bergerak dengan senang. Bukan nak kata materialistik..tapi kalau boleh bila nak jumpa tu senang lah ade transport. Takat duit minyak and tol, boleh tong2 kan..

3- Pandai amek hati aku ! Boleh buat aku gelak even aku tengah sedih or marah...sebab aku suka gelak..suka nak happy2....so janganlah nak serious sangat je kan...

4- Biarlah rahsia !! Hhahahaha....keyword jela, pandai layan aku :)





Haaaaa so sape agak- agaknya ada all 4 characteristics, datang minang terosss ! hee :p





ngeng.

No comments:

Post a Comment