Tuesday, January 11, 2011

this feeling is not for you.



Dalam kelas, lecturer bebel panjang, fikiran kau melayang.

Drive pulang rumah, meniti lebuhraya penuh kereta, fikiran kau menyesal.
Bermain bola di padang, kawan-kawan ramai, fikiran kau mengharap kewujudan aku.
Baring di dalam bilik, mata mula terpejam, fikiran kau tertanya mengapa.
Saat kau sendirian hari-hari. Penyesalan, persoalan tak sudah.
Rindu, sayang, benci, geram.
Sudah terlambat.
Dulu intan permata kau ada, kau siakan.
Sekarang kau tuduh itu semua kaca.
Nasi sudah jadi bubur.
Usah kau ratapi..aku lepaskan kau pergi.






Kisah kita sudah lama berlalu. Aku aman kini...bahagia aku makin hampiri. Kenangan tetap aku hargai. Semoga berjaya. Aku akan tetap doakan yang terbaik utk kau. Jaga diri.





ngeng.

No comments:

Post a Comment