Tuesday, January 11, 2011

kau depan aku.

Orang cakap, bila kita jatuh cinta buat kali pertama, semua rasa kita serahkan pada si dia. Sampai takde ape lg yg tinggal dalam diri. Bila cinta tidak kesampaian dan bertemu orang baru, perasaan yang pernah ada dengan kekasih lama, mustahil utk ada dengan kekasih baru. Sayang ye, cinta mungkin ye. Tapi utk sampai ke tahap maksimum seperti sebelum ini, mustahil utk perasaan itu wujud kembali.



Aku mungkin bukan yang pertama. Kau juga bukan. Rasa dalam diri mungkin belum maha. Ayat boleh disusun semanis mungkin, tapi itu hakikat dan aku sedang berlaku jujur. Tapi yang pasti, aku sayang kau...dan kau adalah orang yang cocok utk aku serahkan semula semua yang pernah ada dalam diri ini. Pinta aku, percayailah aku, kataku bukan dusta, niat aku bukan sandiwara. Buka hati kau...lihat sekeliling. Aku ada di depan kau. Jangan langkahkan mata. We never know what's infront of us until it's gone. Kan ?






ngeng.

No comments:

Post a Comment