Wednesday, February 16, 2011

God has a plan for me.


All my life - or every other girl's life , all we want is someone we can look up to.
Someone that we adore so much.
Someone we can call "sayang"
Someone we know will be there for us through ups and downs.
Someone we feel secure with.
Someone who can protect us from any harm.
Someone that we can call... " my hero "



I used to have one. One that is really it. Until I let him slipped away.




Ada orang pernah cakap kat aku.. ex-girlfriend dia pernah cakap kat dia masa dorang break...

" mungkin Tuhan tarik saya ni sebab nak bagi awak yang lagi baik "


*mulianya kau merendahkan diri. Aku kagum.


Tapi aku tertanya, Tuhan tarik dia utk bagi aku yang lagi baik kah ? Ohh tidak. Aku yang lepaskan dia utk cari yang lagi baik. Persoalannya, berjayakah aku ? Itu, hanya Tuhan yang tahu. Aku bukan orang baik utk dapat yang baik. Tapi aku juga bukan orang jahat utk terima kejahatan. Evenso, I have no regrets. Satu konklusi yang aku belajar dari sketsa kehidupan ini - Yang lepas tiada guna penyesalan, bersyukur dengan apa yang ada sekarang. And you are God's creation for me sayang.



God has a plan for all of us. And I'm sure, He only wants what's the best for His servants.




ngeng.

No comments:

Post a Comment