Thursday, February 17, 2011

si terlebih emosi




Sumpah sebak tengok Adamaya... first time tengok. Even tak follow every episode, still, the ones yg aku sempat tgk betul betul menyentuh hati. Patutlah dulu dia sebok sangat nak balik awal taknak miss Adamaya. Haih lahh..




Masih ada ke orang yang macam Adam ? Itu lelaki yang layak digelar suami. Mana boleh aku dapatkan orang macam tu ? Masih wujudkah ? Ohh, lupa. Tu kan dari cerita drama T.V.... khayalan semata-mata. Kalau lah perlu berada dalam khayalan utk dapat lelaki yang bergelar suami begitu, aku sanggup tak berpijak di bumi yang nyata sampai bila-bila.


Haih Phye, bersyukur dengan apa yang kau ada. Kau tak nampak lagi...mungkin kau terlalu meragui...



Aku bukan apa...aku takut utk mempercayai..aku paling takut, sakit !






ngeng.

No comments:

Post a Comment