Monday, November 30, 2009

Baby Qistina.

Well..Alhamdullilah Qeela dah selamat melahirkan a very cute baby girl yang diberi nama Qistina last Wednesday,two days before Hari Raya Haji. Kecik je baby ni. 2.1kg. Very small.


Dipendekkan cerita, Qeela had to go back to Serdang on Thursday and I decided to help her take care of her baby. So I bawak lah baby ni balik. Thanks to Zafran, I had the experience lah to menjaga baby sbb masa Zafran lahir dulu, Maksu dia ni yang jaga haa. I had to go to Kedah ikot Along beraya sana. So bawak lah Qistina sekali. Semua orang calap aku ni mak angkat dia haa. Every night aku tidur dengan baby ni. Aku yang tukar pampers dia. Malam-malam dia terjaga aku yang gi buat en susu and nenen en dia. Baju dia aku yang basuh. Boleh dikata en sume bnd pon aku yang buat haa. Along tolong supervise and take turn lah jaga dia en.


Dah macam aku yang mak dia. Haha. Best gak ada anak ni. Tapi part yang tak best aku tak pernah lah dapat tidur lena malam en. HADOYHAI. Pape pon, aku tau, aku dah kawen nnt, aku nak ada anak setahun selepas kawen. Biar aku and hubby dapat berasmara dana lama lama sikt en. Kang dah ada anak, tak banyak masa dah. So dah puas bermesra2 kang baru lah aku akan produce en baby. HEHE. You alls camner???HAHA



Semalam mama dia dah amek dia balik. Adoyh. Rindu lahhh..!! Umi and Along pon sibuk dok msg aku cakap rindu kat dia. Wua wua wua...





Ni lah Qistina. Kecik je en? Macam mama dia. Ohh..rindu nye..

ngeng.

No comments:

Post a Comment