Wednesday, November 11, 2009

Ludah kau.

Kimak lah kau pompuan!!! Kau dah taknak, kau ludah, kau nak jilat balik?? B.O.D.O.H!

Dia cakap dia suka kau! Kau wat dunno.
Dia cakap dia nak kau! Kau wat dunno.
Konon tak tahu padahal pada nyata kau pura-pura tak tahu!!
Pompuan paling bodoh kat dunia ni pon boleh tangkap lah kalau bnd dah terang2 depan dunia dia declare!!!
Bila dia hilang, kau terhegeh plak???
Bila dia pergi, kau mencari plak?
Bila dia milik aku, kau nak rampas?

Mungkin aku tak seHOT kau! Mungkin aku takde ape yang ade kat kau yang dia suka sangat.
Tapi aku sayang dia. Kau tolong jangan ambil dia dari aku. Tolong. Aku tahu kau mampu. Kau ada ape aku takde. Kau hadir dulu dari aku. Kuasa ada di tangan kau. Aku dah bahagia sekarang. Tolong jangan ambil kebahagiaan aku. Kau pergi jelah jauh-jauh. Herm.



ngeng.

No comments:

Post a Comment