Saturday, November 14, 2009

Ikan hidup.

Haha. Aku dah jadi cam orang gila ni haa. Bapak bosan enn tatau ape nak buat. Usha blog Jowi jap tadi pastu kat tepi tu cam ada ikan2 hidup. Keje aku dok bagi dowang makan je. Jakon jap haa tgk ikan hidup2 kat blog enn pastu aku bg makan terkedek kedek haa kejar. HAHAHA. Best plakk tibe tibe enn. Jowi kang you tolong buat kat blog I gak. Tapi I taknak ikan lah. I nak itik boleh? Ke harimau ke. HAHA. And bile u nak jadi en I team member blog you ni haa? Everytime I nak komen pon tak dapat haa sebab hanya team members of your blog jer boleh. I pon tak paham sgt. Haha.


Aku mati kebosanan ni haa. Nak ajak umi ayah kuar tgk movie ke ape pon enn tak dapat. Sebab mak mentua along datang tido cni. So umi kena layan tetamu haa. Macam macam umi masak. Breakfast je pon dah dua jenis. Nasi lemak sama mee bandung. Dah macam buat open house dah haa. HAHA.Keje aku hari ni betol betol makan sama online jaa. Nak tengok tv ayah kesayangan control!!Cett.


Rindu you lahh. Herm. Weh Anese bulan 12 ni jadi tau Ulu Yam!! Sumpah syiokk dowh tak sabar haa nak jumpe kau. HEHE.



ngeng.

1 comment:

  1. wehh b..u dah ble cmnt blog i..
    da change setting last few days..
    :D

    ReplyDelete