Saturday, November 21, 2009

Pening.

Umi tengah sakit. Kata doktor, her white blood cells are higher that the red blood cells. So she's resting at home and I'm taking care of her. Even umi tengah sakit, tapi mulut umi tak sakit. Suara umi pon masih ada. So aku kena bebel haa ptg td.


Kata umi.. "Umi dengar Ija ada boyfriend baru selain Asfar?" (umi mmg pelat sebut nama Azfar)

Kata aku.. "Hesh. Mana ade! Mana umi dengar ni? Salah info ni!!"

Kata umi.. "Adalah. Ini umi. Ija jangan tipu umi. Cakap yang benar"

Kata aku.. "Betul umi. Ija takda orang lain. Apa jelah haa. Semua yang lain kawan kawan Ija jela. Kenapa?"

Kata umi.. "Umi tak suka Ija nak pasang banyak-banyak ni. Ija jangan sekali-kali mainkan perasaan orang. Kalu Ija suka kat orang baru cakap. Kalu taknak si Asfar tu jangan main-main kan dia. Kita kena setia. Jangan main main kan perasaan orang. Umi taknak Ija jadi player!"

Kata hati aku.. "Ohh layak ke aku nak jadi player? HAHA"

Kata aku.. " Ye umi. Paham."


Haih umi aku ni.Tengah tengah sakit tak bermaya pon masih mampu dengan hujah hujah dia haa? Haha. Now I wonder. Kenapa umi cakap macam ni?



ngeng.

No comments:

Post a Comment