Tuesday, November 3, 2009

untuk kau perempuan. ye kau. HAHA

Haha. Aku nak gelak kan kau jap perempuan. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.


Pastu aku nak cakap, GET OVER YOURSELF!!! hahahahaha


Sudah 8 bulan berlalu kau masih nak minta simpati? HAHA.

Aku kesian tengok kau. Perasaan bersalah yang pernah singgah di hati ku kini diganti dengan perasaan jijik dan meluat dengan kau. Masih ingin menghebohkan kebodohan dan kejahilan diri kau pada mata dunia. HAHA.


Kau dah kalah terima saja boleh? Jangan lah kau menutup malu kekalahan kau dengan gebangkan cerita tentang orang lain. Kau mahu dikasihani? Kau mahu ditangisi? HAHA. Aku hanya gelakkan kau berdekah dekah tanpa henti. Kesian aku tengok kau. Aku si pemenang. Apa kau boleh buat? Berhentilah memalukan diri kau. Kau puas menghebahkan pada orang kau mangsa darah daging kau? Cerita lah pada satu dunia asal kau puas. Yang penting aku pegang piala kemenangan!! Kau tolong duduk di tepi diam diam. HAHA.


Ya aku tau hidup ini macam roda. Sudah kapan kali aku dikhabarkan. Hari ini aku menang, mungkin esok aku kalah. Tapi walaupun aku kalah, aku tidak akan sekali kali menjatuhkan maruah aku sepertimana kau lakukan. Mungkin kau tidak bermaruah dan itu pasal kau tidak kesah maruah kau jatuh di tapak kaki aku. HAHA. Tapi bukan aku. Aku terima kekalahan aku. Kerna takdir yang menentukan nya. Tapi aku tidak akan menyalahkan orang lain. Aku bukan kau.


Akhir kata aku pada kau...kesian aku tengok kau. HAHA. Haa kau dah dapat simpati aku. Puas?? HAHAHAHAHAHAHA.

si gunting dalam lipatan kau.

No comments:

Post a Comment