Wednesday, May 27, 2009

Ape main point you nak tipu?

Sekarang tengah sms dgn Apa. He told me that he will be watching the football match at Seremban with Megat. And right at this moment, dia tengah jalan jalan dengan Megat kat Seremban 2. But however, my friend finder plak tak mengesahkan statement dia tue. Friend finder ni cakap: RM0.30 Friend Finder:017xxxxxxx is near UPM, Serdang, Selangor!!

Sejak bila Seremban 2 kat Selangor? Name pon SEREMBAN 2. haih..tapi sampai sekarang pon I didn't ask him why he lied. I don't want to spoil my mood. Jap lagi nak kuar ikot Abg Saiful tgk bola kat Hartamas. And the last thing I need is nak gadoh dgn dia. But I'm really curious to know what he's up to. Haih..

I did the friend finder cause he sounds so weird just now. Asyik tanya which part of Hartamas am I going? If dia nak buat surprise ke ape pon..tak boleh ke die gtau jea dia mmg kat K.L and tgk dgn kawan kawan dia kat tmpt lain. Takda nye I nak syak ke ape. Haih..what should I do? Go and tell him about my friend finder or just wait til he come clean? But what if dia tak bgtau jugak? I korek korek pon dia tetap tak gtau. Haih..I don't feel good.


ngeng.

No comments:

Post a Comment