Wednesday, May 6, 2009

kepada kau.

Pikir mmg aku yg jahat. tp lama lama..kenapa aku?? kau lagi byk buat taek dlm hidup aku. so. aku tak perlukan kau. kau tak boleh duduk diam? pergilah heboh pd org jika itu yg buat kau tenang. hidup aku dah cukup bahagia walau tiada kau disisi lagi. buat ape yang kau rase puaskan hati kau yg mungkin sudah tidak kenal erti kesabaran lagi. hebohkan pada ramai tentang kisah sedih kehidupan kau. yang dimakan darah daging sendiri. yang dikhianati kepercayaan, pergilah meraih simpati pada khalayak. bukalah pekung di dada kau.tapi pada akhir hari nya, semua tahu, kau hanya menghebahkan kebodohan diri kau, menzahirkan kejahilan kau. dan aku sudah capek mahu mengaku aku yang bersalah. sudah capek mahu mengalah.kini, aku biarkan kau bermaharajalela. kerana memang itu yang kau mahu. mungkin kau lupa setiap pertemuan ada perpisahan. dan kau harus terima dgn tabah perpisahan kau bersama si dia. salah siapa atau bagaimana ia berlaku, jgn diletakkan pada orang lain, sebalik nya, pergilah tanya diri kau sendiri. kerana tiada siapa mengenali diri kau sebaek diri kau sendiri. JIKA KAU SEDARI, APA YANG BERLAKU PADA DIRI KAU, ADALAH HUKUM KARMA KEHIDUPAN KERANA SUATU KETIKA DAHULU, KAU MENJADI PERAMPAS PADA SEORANG GADIS YANG DIGELAR BONEYKA. dan aku adalah pembalasan kau tanpa aku niat. dan mengerti bila aku katakan, apa jua kau ingin lakukan, aku tetap si pemenang. dan nasihat aku pada kau, dengar lah bila aku kata, berhentilah menunjukkan kekalahan kau. kerana itu akan memakan diri kau sendiri. spt mana kau telah lakukan sebelum ini. selamat berjaya dalam menempuh kehidupan baru kau. selamat tinggal.
ngeng.

No comments:

Post a Comment