Saturday, March 27, 2010

Beautiful boy.

Ayam tonggek !





Dayang, aku sayang mamat nie. Sepanjang relationship kitorang, ramai yang datang dan pergi dari hidup aku. Tapi mamat ni lah yang stay dengan aku. Faithful to me all the time even after what I did to him. Dia dengan separuh dari kawan kawan aku memang tak sebulu. Tapi yang separuh tu jugaklah antara yang datang dan pergi dari hidup aku.


Mungkin cara aku jumpa dia tak elok. Yelah kitorang jumpa pun kat tempat elok. Dulu, sama sama buat benda bodoh. Sama sama culture shock. Tapi dengan dia jugak lah aku stop semua benda yang not good for me. Mamat ni lah yang ajar aku macam macam. Mamat ni lah hero aku, yang selalu protect aku bila mana aku perlukan dia. Walaupun kadang kadang ape yang dia buat agak keterlampauan, tapi dia buat semua tu sebab dia sayang aku sangat sangat. Aku tahu.


Mamat ni lah yang aku harapkan ada untuk aku in the future. I trust him. I know he can give me the life I dream for in the future. He can be a good husband and a great father to my children. Andai kata jodoh aku bukan dengan dia, aku tetap hope the best for him.


Aku sayang dia sangat sangat. Kau tahu segala apa aku buat dayang. Kau ada, kau nampak. Mungkin kau akan argue semua tu dengan perasaan sayang aku kat dia. Aku takde explaination. Apa aku tahu, walau apa pun, kat hati aku ada mamt ni sorang je.


It has been one year 2 months kitorang together. It's the longest period I've ever been with a guy my entire life. I know he can be the one for me.


Dayang..aku sayang mamat ni...aku sayang Azfar Zahin anak Amzah.




ngeng.

8 comments: