Saturday, March 20, 2010

GeMOK tak sedar diri!!!

Kau makan aku sial!! Aku benci kau! Aku jijik dengan kau!! Yang lain semua protect aku, kau senang2 tikam belakang dengan makan aku! Manusia jenis ape kau ni siall??? Kau binatang!! Lagi teruk dari binatang!!! Kalau ikutkan hati, nak saja aku bunuh kau!!! Tapi aku masih waras!! Aku bagi lagi muka kat kau padahal kau sikit pun tak layak diberi peluang. Kau tunggu setan!!! Ape kau buat, kau akan dapat balik balasan!!!!! Allah Maha Adil! Kau buat aku tak boleh tidur malam! Kau buat aku tak bolah nak mandi! Kau buat aku gila mcm histeria!! Kau buat aku jijik dgn diri aku sendiri! Tak tau malu! Kau dah makan aku, kau boleh lagi buat tak tau, muka tebal mintak tolong aku!! Sialan. Aku akan pastikan kau menyesal seumur hidup kau dengan ape yang dah kau buat kat aku. Kau tunggu.



ngeng.

3 comments:

  1. dila-ni yg i ckp i jumpe nt i cte.
    payong-masalah nya aku mmg kena makan lah siall!!

    ReplyDelete