Saturday, March 6, 2010

Hug me and don't let go.

Peluklah diriku dan jangan kau lepaskanku dan jangan kau lepaskanku darimu

Ku takkan pernah tertawa
Ku takkan pernah bahagia
Ku takkan pernah merasakannya
Bila kau tak di sini
Ku takkan pernah tertawa
Ku takkan pernah sempurna
Ku takkan pernah merasakanmu
Bila kau tak di sini oh..

Izinkan aku berlutut mengharap kau tuk kembali
Izinkan aku berharap dirimu kembali
Dan kembali
Dan kembali lagi




Everytime I hear this song, I'll think of you.


Aku ingat lagi masa first time jumpa kau. Kau dgn bestfriend kau jemput aku kat umah then kita gi Gombak amek Dayang pulak. We didn't have any plan pon where to go. Just hanging out. Atlast kita lepak Old Town je. Kau sekolah convent ea?? Cilakak. Ye aku pembaris, aku tau.Huhu.


Otw nak balik kau pasang lagu ni kat handphone kau. Aku dengar cam best plak pastu aku tanya tu lagu ape. Then kau bluetooth kat aku. Kau tak bagi pun lagu ni kat aku tapi kau yang kenalkan lagu ni. That is why everytime aku dgr aku teringat kau. Now aku selalu tunggu kau balik sini. Kenapa pun aku taktau. HAHA! Kenapalah kau belajar jauh sangat. Ehh kenapa pon kalau kau belajar jauh jauh kan? Ape beza pun. Takde pape. Saje je nak suka bila kau balik sini. Padahal takde pape effect pun kau ada ke tak. Ye ke? Haha. Yelah.


Herm. Thanks sebab kau selalu ada whenever I need you. I wish you feel the same way too. :))




ngeng.

2 comments: