Sunday, August 30, 2009

Last moments.

Last week I went to Subang to berbuka puasa with my bestfriends since it's the last time I can hang out with Dyane before she's off to Canada. As you all know, I had an argument with Dyane a few weeks ago. So, she didn't expect me to come. Pakat dgn Anese nak buat surprise to Dyane. Knowing me yang memang tak terer pasal surprise2 ni, alhamdulillah berjaya jugaklah eventhough Anese, Lombok, Amal and Raban was off schedule. Dapat hang out dengan dorang kejap je but it is worth a lot. Dah lame tak jumpa kau Anese. The last time was mase Valentine's Day where we celebrate kat MOS. Dah kurus kau yek. Tak boleh jadi ni. Aku pon kena kurus gak. Hehe. So, enough said. Tengoklah gambar2 kat bawah ni. Tak banyak sangat cause handphone battery off. Later peeps.



Bestfriends.
Ni baru Fantastic 4 yang ori. Hehe.
Anese makin hot syiall! Tergugat aku. Hehe.
Aku dah miss kau dah ni. Tak reti nak balek ke Dyane???



ngeng.

No comments:

Post a Comment