Sunday, August 30, 2009

The Sandbox.

Currently tengah menghafal skrip for the drama competition. (Anese, aku pon ada berlakon gak la!) Muahahaha. We're doing the sandbox. Aku pegang watak yang agak penting lah gak. Haha. Aku jadi nenek tu mase dia muda-mudi dulu. Seorang yang kaki jantan, kaki minum, kaki club, pompuan caberet lah ala-ala. Nanti akan ada one scene where aku di tampar suami aku dalam cerita tu. Ditampar for real okay?? Adoyhai. Kenapa lah setiap kali aku berlakon teater or drama, mesti aku akan kena tampar je. Dulu masa kat sekolah, kena tampar dgn Izzati Nordin yang berlakon sebagai bapak aku. And sumpah sakit okay! Tengoklah badan dia cane plak. Dah tu aku berlakon jadi jahat gak. Haish. Aku ni mmg sesuai watak yang liar-liar je ker? Takpe takpe. What matter is, aku buat yang terbaik, yang paling terbagus!! Hehe. Hope boleh menang best actress lagi. Muahahahaha.


ngeng.

No comments:

Post a Comment