Saturday, August 22, 2009

Musuh terketat.

Aku benci kau. Pertama kali aku melihat kau, aku tahu aku tidak akan suka pada kau.
Kau tidak comel. Aku lagi comel.
Aku tidak tahu apa yang teman lelaki aku lihat pada kau sampaikan kau jadi bestfriend baru dia.
Kau botak. Tidak ada kaki. Bontot pon tidak ada.
Kau hanya tahu goyangkan kepala dan tangan kau bila matahari ada.
Malam kau diam. Menyampah aku tengok kau.
Azfar kata kau comel. Aku kata kau hodoh.
Kau pemalas. Tak buat kerja langsung.
Suatu hari nanti, aku akan culik dan buang kau.
Agar tidak perlu aku melihat wajah botak kau tiap kali aku naik kereta Satria biru WFU 6940.
Aku akan gantikan kau dengan Daisy Duck.
Walau aku belum berjumpa dengan Daisy Duck, tapi aku pasti dia mesti comel.
Kau tunggulah. Kau tidak akan berjaya merampas takhta aku sebagai orang tersayang Azfar anak Amzah.
Muahahahahhahaha!!














Benci kau Spiderman terbantut!!!



ngeng.

No comments:

Post a Comment