Wednesday, September 2, 2009

Alternatif baru utk sahur.

emandangkan aku dah naek berat badan sebab pas sahur teros tidur untuk beberapa hari ni, so aku decide utk cari alternatif laen. Aku akan makan coklat dengan minom air banyak-banyak jer. Coklat untuk bagi aku tenaga zahir dan batin. Minum air untuk tak bagi aku dehydration. YessS!! So, takdelah raya nanti aku gemok sangat. HEHE.

Okay, aku dah jadi macam those typical girls yang sangat conscious dengan berat badan dorang. OMG. This is so not you Phye. Usually aku just lantak je ape aku nak. Tak kire siang atau malam. Haih. Ape yang mendorong aku jadi beauty concious nie??

First time ever sejak aku dok UIA aku tido pakai comforter sbb sejuk gile babi!!!! Muahahahaha. Rasenya semalam satu Malaysia hujan lebat kot.

Haih. Next week dah start cuti. Sumpah nightmare!! Aku dah tau ape akan jadi kat aku cuti nanti. Meh aku bagi korang jadual aku time cuti nnt ea?

pukul 4 bgn, teros masak untuk berbuka.
pukul 7sampai time nak sahur, tgk TV, online.


korang recycle je jadual ni. naseb baek dah ade bibik. kalau tak bese aku kena kemas umah and jaga zafran gak. Haih. Apela nasib anak sendiri dibibikkan. Takpela. Pahala tolong parents lah konon. Haha


Dah dah. Nak siapkan assignment. Malam ni ada pektis drama. Esok ade presentation. Naeb baek dah nak cuti. Kalau tak...


ngeng.

No comments:

Post a Comment