Sunday, September 27, 2009

I love you babe.

Masa Hari Raya hari tu, I went to my cousin's house, Amira. My dua pupu actually. Dia study kat Taylors, where Dyane used to study there. Then I asked her bila nak fly cause my friend dah fly gi Canada. Then she said,

"Ouhh I know. Dyane kan?"

I was like huh? Mana dia tahu? Dia kenal ke Dyane? I mean I know lah Dyane hot stuff kat Taylors tapi sampai Mira ni pon boleh kenal, I was like..ouhh. Okay! Mira ni stock2 budak baik yang memang sosial dia kurang sikit.

"Ouh, kau kenal Dyane ker?"

"No..aku tak kenal dia. Tapi aku tahu lah"

"Macam mane kau boleh tahu Dyane kawan aku?"

"Takde. Kawan aku satu kelas dgn dia. Then dia selalu lah cite pasal Dyane ni. Dia selalu la sebot2 nama "Phye" besfren dia"

WHAT???? HAHA.

Babe, bila kau cakap kat aku kau selalu cite pasal aku kat kawan2 kau, aku bajet kat housemate kau jelah kan. And takde lah sampai orang lain dari kelas lain pon tau. HAHA. Aku tak pernah caye kau cite pasl aku kat Taylors until Mira told me.

You really love me kan babe? Well, I really love you too sayang.

At that moment, aku sangat2 miss kau. How I wish I never said those things to you. I'm sorry.


ngeng.

No comments:

Post a Comment