Wednesday, September 2, 2009

Kembang kuncup.

Sumpah aku nak terberak sekarang. Anese, kau buat aku senyum hari ni. Sumpah aku kembang. Haha. Phye, jangan perasan lebih. Baru sekali ada orang cakap macam tu. Selain boyfriend aku sendiri la.


Adeh. Sejak-sejak Dyane dah takde ni, Anese lah yang teman aku. Kalau dulu papehal semua pon nak rujuk kat Dyane, sikit kang col minah tu. Tapi sekarang Anese dah take over that role. Sorry lah minah kalau aku menyusahkan kau. Memang kitorang close before ni. And she is my bestfriend after all, just aku tak rapat sangat dgn dia macam mana aku rapat dgn Dyane. Dyane je kot yang tau rahsia gelap, rahsia cerah aku. Haha. Now nie Anese plak yang tau. And memang gile minah nie. Well, my baby kan..bese lah. Haha.


So, if I look on the bright sight, Dyane leaving to Canada is not all the bad things. Her absence makes me and Anese bonded more. Betol ke ayat aku ni? Haih. English aku makin lama makin merepek. Nama je amek Bachelor of English. Tapi tunggang-langgang. Mane tak nye, dalam kelas semua orang pon cakap English merapu-rapu. Hahaha.


Babe...hari tu jumpa kau dgn Amal kejap sangat. Wait for our holiday okayh?? Hehe.



p/s: ada orang boleh masuk raja lawak lah. Hahahahahahaha.



ngeng.

No comments:

Post a Comment