Sunday, September 13, 2009

Bila bulan datang...

Aku tau aku janji dengan Anese nak kurus kan 4kg before our holiday. And aku pon mmg dah tekad nak kurus kan badan biar sedap sikit mata laki aku tu memandang. So, hari tu agak semangat la aku nak diet. Sampai dowang offer McD pon aku taknak. Tup tup tup..starting a few days ago, aku start makan GILA-GILA balek!! And when I say GILA-GILA, I really mean kan GILA-GILA!! So, pikir punye pikir kenapa lah tibe-tibe nafsu makan membuas ni, then I came to a conclusion, rupa-rupa nya, aku nak datang bulan dah!! HAHA. Memang ptt pon lah. Perut pon dah buncet semacam en. Uterus sedang mengembang nak mengalirkan darah-darah kotor dalam badan aku. Haha. Okok. So, I'm forgiven. Aku kuat makan sebab ada reason. Ehh boleh kah macam tu? HAHA. Peduli apa aku.


Photo bawah ni contoh terdekat yang korang boleh tengok bila aku cakap aku makan GILA-GILA!! Tak percaya lagi?? HAHA.


ngeng.

No comments:

Post a Comment