Monday, September 14, 2009

Junkfood favourite. :))

Tadi kan masa jalan-jalan pergi lah usha F.O.S jap.
Aku ni mmg suka t-shirt2 kat F.O.S yang "junkfood" tu.
T-shirt die lawa-lawa gila okay???
Simple but smart. Suke!
So, tengah dok belek-belek tadi tibe-tibe nampak satu baju yang menarik perhatian aku.
T-shirt tu kaler purple. Depan die ada kartun pebbles from Flinstones tu. (Dyane..PEBBLES?? HAHA)
Suka sangat. Tapi aku takda duet lah mahu beli.
Kalau beli nanti duet nak topup hari-hari takde! HAHA.
So, aku tunggu lah duit bapak aku bagi khamis ni.
Nanti aku akan beli kau. Jangan risau oke pebbles?


Tapi kalau ada orang nak belanja aku baju tu lagi bagos.
Memang aku sayang die gile tahap babun la en.
Tak mahal. Murah je. RM33 sahaja.
T-shirt kat F.O.S aku saiz L oke? Hehe.


ngeng.

No comments:

Post a Comment