Sunday, September 6, 2009

Berakhirnya sebuah drama.

So, drama aku dah habes. Takde yang menang 1st place ke ape. This thing is for assignment for drama subject. My class scored 8.25/10!!! Not bad guys! Good job!

So, cerita nye cani, ada sorang nenek ni diambang kematian. Anak-anak dan cucu-nye sangat suka bla dia dah mati sebab nak amek harta dia. Bila di alam kubur, nenek ni kena soal dengan Angel of Death and Angel of Life. Pastu ada lah flashback2 mase dia muda2 dulu. Nenek ni masa muda dulu, dia sosial gila babi! Minum, pegi club, dah kawin tapi ada boyfriend. Main kayu tiga lah. And yang berlakon nenek masa dia muda-muda dulu, aku lah!! Haha. Suka aku dapat berlakon jadi jahat. Masa sekolah dulu pon camtu. Aku ni mmg muka watak jahat kot. Huhu. Sambung balik, so, nenk tu diberi second chance, dia hidup balik and bertaubat! Hehe.


Aku malas nak cte panjang. Let the pictures do the talking. And muka yang diconteng tu akulah. Sebab aku menyampah tgk muka aku pakai selendang!! Bapak bulat. Tudung biasa takpe. Selendang takboleh. HAHA.




Pilih la mana nak. Hehe.
Pa'an macam mental.

Ini lah boyfriend aku!! Dalam drama je. Hesh.

Ni lah husband aku!! Dalam drama je ye boo? Hehe.


Mak borek, anak rintik. Hehe.

Setan menghasut aku dan As.


Lightng punya orang, Arif yang sengal.

Siapa nak ini minah meh order kat saya. Hehe.

As takleh duduk diam!!
Digodek-godek oleh Syira.

Setan paling HOT!! Sumpah aku nak setan cani yang hasut aku. Hehe.


Pak Imam lulusan Akademi Ayah Pin.

Me and Jowi. Make up dulu papehal en. Huhu.
Dayang and Maududi giler si dancer yang syok sendiri. Huhu.
Three HOT GIRLS of Group 5. Bila dua insan bersama, setan di tengah2. Hehe.

All the ladies. Sayang classmates. Huhu.
Wan sebijik cam madam. Haha.






ngeng.


2 comments:

  1. weehhh...
    lekk lu...
    sap kok tang lu..!!
    hahahaha...
    terbaekk phye!!

    ReplyDelete
  2. hehe. bak sini kok sbtg!!
    sangap dah ni. haha

    ReplyDelete