Monday, May 24, 2010

Don't ever forget me please.

*ringtone Drama King




W: "Helo Phye. Ni aku nak bagitau. Aku nak pergi UK bulan 8"

P: "Haa? Bulan depan ke tahun depan? "

W: "Bulan 8 lah."

P: "Ouh kau buat apa pergi sana ?"

W: "Aku sambung study kat sana."



* :((

Sambung study ? Herm. Kau nak pergi Wan ? Aku tahu aku patut happy dengar kau nak pergi belajar. Tapi yang sebenarnya, bila aku tanya kau nak buat apa pergi sana, aku sangat mengharapkan kau jawab "nak pergi holiday". Atleast paling lama kau pergi pon maybe dalam seminggu dua. Tapi belajar sana ?? Bila kau nak balik sini lagi ?



Aku tahu even kau kat sini pun, bukan selalu kita jumpa. But the thought of you being thounsands of miles away from me, is not a pleasant feeling. I don't know why, for some reason, I feel so insecured. As if nobody is around anymore to protect me, to back me up, to help me out and most of all, to make me feel good about myself whenever I'm down.


Suara aku okey bila kau inform aku. Memang aku okey. Tapi kau sendiri tahu kan..kalau aku cakap okey...apa sebenarnya aku rasa ? Aku tahu aku patut rasa happy kawan nak pergi menuntut ilmu di tempat orang. Peluang yang bukan hari-hari kita boleh dapat. Aku akan berlagak okey agar kau senang hati pergi.


Not having your bestfriend by your side is the feeling I hate the most. I've gone through it once. I just wish I dont have to go through it twice. :((




ngeng.

No comments:

Post a Comment