Saturday, May 1, 2010

I got her back.

Gurl...












After almost a year and a half of not talking , atlast, we are sisters back. We have always been sisters all this while. Just that on certain reason, we are as not close as we used to be. I know, it was my fault. I'm sorry. But things are good now.
I am so happy to see you just now. Happy sangat dengar awak cerita macam-macam tak benti-benti sampai nak solat pun terlupa. Happy sangat bila kita macam dulu balik. Cakap pun tak formal-formal macam orang baru kenal. Happy sangat bila awak taknak balik Seremban, nak tido umah akak so that kita boleh spent more time together since dapat jumpa sekejap je and awak pun banyak lagi cerita tergantung. Lega sangat bila akak boleh sebut nama Apa depan awak tanpa perlu berkais-kais. Lega sangat bila awak pun bagi komen pasal ape yang awak tahu pasal Apa. Lega sangat kita dah tak bermasam muka. Paling suka bila awak dah sampai rumah pastu msg akak cakap nanti kita set satu date yang free so that boleh hang out and cerita-cerita semua yang tak tercerita lagi. Awak cakap thanks borak-borak. No adik..thanks to you sebab borak-borak dengan akak. Dah lama akak tunggu moment like this. Moment where we are like before.
And I'm so happy that you are now happy with Kechik. Akak boleh nampak awak sangat bahagia sekarang. And I'm so happy for you dear. Thank you for being my sister again. Betul cakap this one girl dulu....sisterhood bonding sangat kuat, dun wori.
I'm just so glad that everything is fine now. Thank you God.
ngeng.

No comments:

Post a Comment