Wednesday, May 12, 2010

Tag from Akmar.

1) Apa yang anda akan buat bila anda dapat tahu membe anda tikam belakang anda ?

How I wish I can feel nothing about it. Maybe we can still be friends but it might not be like how we used to be. Cause I'll definitely will not trust that person ever again.


2) 6 orang dihati anda ?

- My mom
- My dad
- My siblings
- Apa
- My 3 bestfriends


3) Anda rasa anda comel ?

Sometimes... bwahaha.


4) Single or taken ?

Haha. Masa tengah lepak dengan 6 other girls, Min penah tanya ni kat kitorang and everybody was like hesatating to answer. I guess people just still want to be in the market regardless what status they are. Haha.


5) Blog yang anda suka ?

Blog Fynn Jamal.


6) Adakah bilik anda kemas setiap hari ?

Depends on my mood. Haha


7) Lagu terakhir yang anda dengar ?

Use Somebody tapi versi acoustic Pixie Lott. Sedapp gile dia nyanyi.


8) Last teks msg ?

" K "..to Apa.


9) Last phone call ?

Petang tadi buat 3g dengan Apa sebab Zafran ada.


10) Hari terakhir anda menangis ?

Last two days I guess. I cried a lot these days. Soooo not me. Haih..


11) List 5 kaler favorite anda ?

- Green
- Brown
- Red
- Purple
- Pink fucshia

12) Orang terakhir anda ber- Ym ?

Anese.


13) Game paling anda suka ?

Game ? The only game that I play is Zuma kat handphone tu haa. Haha


14) Adakah anda peminat MCR ?

Nope. Tapi layan jela certain lagu dia.


15) Apa perasaan anda menjawab Tag ini ?

Heartless je.


16) Anda rasa tag ini best ?

I've done a better tag before. No offense to the creator of this tag.


17) Tag lagi kepada 10 orang

Sapa nak buat, silakan.




ngeng.

No comments:

Post a Comment