Tuesday, May 11, 2010

Mamat dub dub dub.


Abang lucu or tengok kat phone Apa..Bro Lou a.k.a Mohd Ikmal Hazizi. HAHAHAHA.
Apalah kau. Nama bukan main sedap tapi panggil Lou. Hoho. Ni haa aku dah boleh copy gambar kat Recharge (dia yang kat kiri sekali yang rambut macam busut semut tu ). Bodoh kau ni cakap left click. Padahal aku dah lama try tak boleh gak. Bila right click baru boleh. Pastu nak cakap aku yang budus. Dia yang bagi ajaran sesat. Taknak kalah pulak tu nak ckp left click gak ! HAHA.
Haa nah aku pampang kat satu dunia rambut kau DULU cane. Sekarang rambut ni dah takde. Dia dah botak sekarang. Tapi aku takde gambar rambut dia now ni sebab dia taknak tunjuk. Malu konon yela sex appeal dia dah takde. HAHA. Takpe. Tunggu nanti aku jumpa kau, aku amek gambar kepala kau banyak banyak post lagi kat blog aku bagi satu dunia tengok. Hoho.
Dah ahh kau. Nak publisiti murahan sangat kan ? Haa aku bagi. Amek lah ! Selagi takde bukti gambar kau ada time Steve Aoki gak, selagi tu aku tak caye. Kau nak tip top je keje kan ???
ngeng.

No comments:

Post a Comment